Mūsų kūno raumenys išsidėstę po visą mūsų kūną nuo galvos iki kojų.
Kas yra raumenų elastingumas? Jei ištemptumėte raumenį, pamatytumėte, kad jis šiek tiek susitraukia. Paprastais žodžiais tariant, natūralus sugebėjimas atkurti pradinę formą pašalinus iš pradžių taikytą jėgą. Fizinės veiklos metu tai yra raumenų gebėjimas atlikti darbą, ypač greitai susitraukti po pratęsimo ir prieš pat jį pratęsiant.

Žmogaus kūnas yra fizikos, geometrijos, psichologijos ir viso to gero derinys, todėl neturėtume kalbėti apie raumenis ir jų funkciją kaip atskirą nuo visumos. Raumenys yra visos mūsų sistemos dalis, todėl savaime tai neįvyksta, kad ir kokias funkcijas jie atliktų ar kas bebūtų. Vyksta visa procesų grandinė.

Jei įdomu, ar po varžybų ar sunkios treniruotės palepinkite save masažu, geriausias įrodymas yra tai, kad tai gali sumažinti jūsų skausmą. Klinikinių tyrimų apžvalgos padarė išvadą, kad yra tam tikrų įrodymų, kad sportinis masažas sumažina uždelstą raumenų skausmą. Vienos apžvalgos metu buvo rasta įrodymų, kad masažas veikė, o kitos dažniausiai naudojamos ledo, tempimo ir mažo intensyvumo mankštos taktikos neturėjo jokio poveikio. Jie negalėjo nustatyti, koks yra tinkamas laikas atlikti masažą, ar vienos rūšies masažas yra geriausias.

Masažo po treniruotės privalumai

Gavę masažą, kai baigsite treniruotę, sumažinsite raumenų skausmą sumažindami uždegimą ir sutrumpinsite atsigavimo laiką, paspartindami ląstelių atsistatymą. Svarbiausia nepamiršti, kad masažas turėtų vykti kuo greičiau po mankštos. Profesionali vilnius specialistų pagalba, padės jūsų raumenims, kuo greičiau atsistatyti.

Ką galime padaryti savo jėgomis, kaip pagalbinė priemonė? Miegok daugiau. Miegas suteikia raumenims laiko atsigauti po mankštos. Masažas. Daugelis sportininkų į treniruotes įtraukia masažą, kad sumažintų raumenų skausmą
Kompresiniai drabužiai. Kompresinių drabužių dėvėjimas per pastaruosius kelis dešimtmečius tapo įprastas sportininkų tarpe. Treniruotės metu vartoti vandenį.