Kasdien po Lietuvą ir kitas užsienio šalis keliauja tūkstančiai kurjerių kompanijų gabenamų siuntų. Siuntėjas ir gavėjas paprastai nori sekti ir matyti kaip ir kur keliauja siunta realiu laiku ar nevėluoja. Siuntų sekimas yra labai naudinga paslauga. Kas tiksliai tai ir yra ir kaip tuo naudotis?

Šiomis dienomis yra labai populiarus siuntos kelio stebėjimas. Pakanka žinoti siuntos numerį, kad kurjerio svetainėje bet kuriuo paros metu būtų galima sužinoti, kokia yra užsakymo ir teikiamos paslaugos būklė. Prieš siuntiniui pasiekiant adresatą, šis nueina gana ilgą kelionę, sustojant kartais net keliuose skirstymo centruose. Vartotojai, pasirinkę stebėti siuntas, gali tiksliai žinoti, kur yra ji yra.

Šią paslaugą teikia dauguma siuntas vykdančių įmonių, tokių kaip siuskpigiau.lt. Pažangus ir modernus siuntos sekimas bet kokiame išmaniajame įrenginyje, gali greitai patenkinti gavėjų nekantrumą. Ši paslauga yra itin svarbi verslo klientams, ypač turintiems savo internetinę parduotuvę. Klientai dažnai klausia apie dabartinę užsakymo būseną. Pasiūlymas naudoti siuntų sekimo paslaugą, prisideda prie geros parduotuvės reputacijos kūrimo, o tai ilgainiui reiškia didesnius pardavimus. Jei siunta vėluoja, klientas pats matys jos būseną ir vietą. Galų gale klientas sužinos, jog siuntos kelias nepriklauso nuo pardavėjo.

Numatomos pristatymo datos žinojimas – didesnių užsakymų, pavyzdžiui skalbimo mašinos ar sporto įrangos atveju klientui padės tinkamai susiplanuoti dieną bei veiklas, kad siuntos pristatymo metu, jis būtų namuose ir galėtų ją priimti. Dėl siuntos sekimo parinkties, klientas gali visiškai valdyti savo paketą. Gavęs siuntimo numerį jis įsitikina, kad siuntėjas perdavė siuntą kurjeriui, tai yra, įvykdė užsakymą. Kurjerių kompanijos stengiasi, kad kiekvienas statusas būtų matomas vartotojui. Būsenų atnaujinimas dažniausiai vyksta tada, kai siuntinys pasiekia persiuntimo bei perskirstymo punktą arba yra išvežamas pristatymui.